Geoblog.pl    bisiorek    Podróże    Treking dookoła Manaslu    Katmandu

Katmandu

Nepal
Nepal, Kathmandu

Wstaliśmy dość wcześnie zjedliśmy dobre śniadanko i wybraliśmy się w miasto pozałatwiać ostatnie sprawy przed trekkingiem. Kasę wymienilismy w naszej agencji potem zakupy. Koło południa ruszyliśmy na zwiedzanie Świątyni małp z dobrą przekąską - momo popitą odrobiną herbatki. Wróciliśmy do hotelu odświeżyć się i ruszyliśmy jeszcze na zwiedzanie już bez Marka. Niestety dawny palac królewski był zamknięty bo teraz to muzeum. Wróciliśmy do hotelu prze bardzo fajne uliczki pełne wszelakiego asortymentu oraz handlujących obwoźnie lub na sobie basket man – człowiek miska, kosz i platikowy wyrób, miał na sobie tego kilkadziesiąt sztuk. W hotelu poczekaliśmy na Marka i razem ruszyliśmy na kolacje Dalbat, zupka warzywna i pyszna herbata z imbirem no i oczywiście Everest. Wypisaliśmy, a potem wysłaliśmy kartki do Polski. Jeszcze wizyta w sklepie po ostatnie produkty. Chwila na internecie i do hotelu. Troszkę posiedzieliśmy, popiliśmy Everescik, herbatki i do spania się ulożyliśmy.